Happy New Year!

Idag är sista dagen av 2015..Fattar ni hur fort tiden gått? Det är helt sjukt! 
Den här dagens ska spenderas med mina fina, Amanda, Ronja och Emma. Vi ska äta 3 rätters hos Emma sen vidare mot trevligheter! 
 
Vill bara passa på att tacka alla fina vänner och familj som varit med mig det här året. Tror 2015 har varit det bästa på länge och kan inte vänta efter att se hur 2016 blir! '
Lite som hänt:
Fyllt 18!
Var med I UF och det kan vara bland det bästa jag gjort. 
Umgicks med fina vänner.
Spelat en massa volleyboll.
Fotat mycket.
Firat halloween med fina människor.
Gick ut 2an och snart STUDENTEN!
Oskar gick ut 5an och började på Norrhammar.
Varit på kurs i UÅ med Ronja, hotell och grejer!
Ätit Sushi för första gången.
Jobbat som danslärare.
Skolan blev hotad.

Har fått många fina minnen, umgåtts med dom jag tycker om och haft det allmänt bra!♥

Slänger in nå bilder från året som varit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0