150814

Har varit frånvarande här hehe..
Men har faktiskt gjort en hel del på de sista veckorna här nu innan skolan..orkar inte ta upp allt kul men i början på veckan så drog jag hem till min saknade Anna som jag typ inte hunnit vara med på hela sommaren :( Men iallafall, sov där och på tisdagen så kom Moa och då var trion återställd! Vi började planera vår lilla Pitetripp som jag är astaggad på?! Jag, Moa, Moa, Anna och Jasmine drar iväg nu innan skolan och ska bara vara! Sen drog vi hem till mig och dom sov över här sen hände det inte så mycket mer.
 
Igår kom Amanda hit och vi sola och hade det bra! Spelade lite kubb med Oskar och pappa. Hon sov även här och idag gjorde vi inget speciellt. 
 
Imorgon har Oskar fotbollscup så ska nog med dit och titta och solaaaa! Nu jävlar ska jag steka dessa sista dagar innan skolstarten!!

kan inte fatta att sommaren är över redan..Känns sjukt jobbigt men är samtidigt taggad på att få tillbaka rutiner och få igång livet igen. Sen ser jag framemot en den mysiga hösten, ååh! 

Hörs♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0